HTML

A love story

Ez a blog egy velem torteno kitalacios story,amivel Zac Efronnal ismerkedem meg...

Friss topikok

  • Ildy: plzzzzzzz Wiki!!!!!!!!!!ÍRD A KÖVETKEZŐT!!!!!!!!!lécci lécci!!!!!!xXx pux (2008.03.15. 10:59) 6.fejezet
  • wikike: koszi,nagyon aranyosak vagytok (2008.02.25. 20:44) 5.fejezet
  • Szabi: Szia nagyon fain történet már várom a következő részeket. (2008.02.23. 10:19) 4.fejezet
  • Erika: uuu ez annyira jóó :D (2008.01.19. 22:12) 15.rész
  • Erika: Jajj picur tarts ki!Télleg nem lesz semmi baj...xD Legalábbis remélem...xD :) (2008.01.18. 22:27) 12.rész

Linkblog

3.story

2008.01.02. 21:09 wikike

Reggel 5-kor ébredtem,kisírt szemekkel.Nem tudtam aludni.Lementem a konyhába.Megittam egy kávét.Megmosakodtam.Utána még elmentem reggelizni.Ahogy elmentem anya szobája mellett,hallottam,hogy sír.Inkább nem mentem be hozzá.A tesóm,Gaby ma fog jonni,mert o New Yorkban lakik.Jelenleg.

Aztán már anya is kijott a szobájából.Úgy tett,mintha nem sírt volna,de.....Nah látni,hogy nagyon meg volt viselve.Aztán még elmentem,és tettem egy jó meleg furdot.Ekkor gondoltam Zac-re is,hogy vajon mit is csinálhat.Nah mind1.Utána felvettem a fekete ruhámat.Szeretem a feketét,de nem ilyen helyzetben.Eljott a tesóm is.Egyikonk sem mutatta,hogy fáj a szíve,de mindenkin látni lehetett,hogy....Eljott értunk Johny bácsi is.Annyira aranyos volt.O mindig megnevettet.Elértunk a temetobe.Olyan egy borzalmas hely.Pfujj.A szertartás kozben John bácsi sok tortenetet mesélt apáról,hogy milyen jó ember volt,meg ilyenek.Vicces torténeteket is mesélt.Én pedig csak sírtam,sírtam....Jottek részvétet kívánni nekunk.Amikor egy helyes fiú hozzám jott,nagyon ismerosnek tartottam,de hirtelen nem jutott eszembe,hogy ki o.Valamit kérdezett,de valahogy nem értettem.Nagyon ossze voltam zavarodva.Oda jott John bácsi is.O bemutatott neki.

-Viky,nézd!O Zac!Akiér annyira rajongsz?

-Mi???Hjaj Zac!-és elkezdtem zokogni.Nem is néztem felé.De nem is érdekelt,hogy 2szńész is van a kozelemben.Aztán John bácsi megfogott,és hazavitt engem.Anyaék még maradtak.Otthon megint kiontottem neki a szivemet.Azt mondta,hogy megérti,ha nyagyon szomorú vagyok,hisz o is az,de az élet megy tovább.Azt mondta,hogy a támadókat már elfogták,és hogy nagyon sajnálja a tortenteket.Aztán valahogy osszeszedtem magam,és megkerdeztem

-Hogy mi?Ez itt Zac,akiért úgy rajongsz.O mit keresett ott?-kérdeztem.

-Hehe.Hisz rajongsz érte nem?Te mondtad.

-Jha igen.De hogy kerult ide?

-Gondoltam oromot szerzek vele neked.

-Jha.Csak nem ilyen alkalomban.És John bácsi???-húztam a kérdést.

-Te honnan is ismered ot?

-Hjajj Viky.De hisz vele szerepeltem a Hairspray-ben.

-Télleg.Bocsi.Teljesen kiment a fejembol...Sorry

-Semmi baj.De te nem is ezt akartad kérdezni ugye?-kérdezte.

-Hja igen.Nem tudod,hogy még jár-e Vanessával?

-Hát még jár.Sajnálom.

-Áh semmi.Én csak kérdeztem.-mondtam egy kicsit bánkódva.

-Akkor okés.De kitudja......-mondta gúnyosan.

-Hát igen.Majd legkozelebb.De te télleg nagyon aranyos voltal a Hairspray-ben.

-Ohm ne is mondd!-mondta.Aztán még sokat nevettunk.Valahogy el is felejtette velem apa halálát.Hisz igaza van.Az élet megy tovább.Nem????

Itt mind a ketten helyesek.De foleg Zac!

John bácsi csak jófej!Azt teccik,hogy mind a kettojuknek szép kék szeme van!És Travolta Zac példaképe:))

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zacefronblog.blog.hu/api/trackback/id/tr7282530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Evíí 2008.01.13. 18:07:54

Tök jó:D Én is pont ilyennek képzelem el John Travoltát:D A jófej nagybácsi:D Pont ilyennek!Ez a kép nagyon jó!A két "musicalisten" xDenyhe túlzással:P
süti beállítások módosítása