HTML

A love story

Ez a blog egy velem torteno kitalacios story,amivel Zac Efronnal ismerkedem meg...

Friss topikok

  • Ildy: plzzzzzzz Wiki!!!!!!!!!!ÍRD A KÖVETKEZŐT!!!!!!!!!lécci lécci!!!!!!xXx pux (2008.03.15. 10:59) 6.fejezet
  • wikike: koszi,nagyon aranyosak vagytok (2008.02.25. 20:44) 5.fejezet
  • Szabi: Szia nagyon fain történet már várom a következő részeket. (2008.02.23. 10:19) 4.fejezet
  • Erika: uuu ez annyira jóó :D (2008.01.19. 22:12) 15.rész
  • Erika: Jajj picur tarts ki!Télleg nem lesz semmi baj...xD Legalábbis remélem...xD :) (2008.01.18. 22:27) 12.rész

Linkblog

6.fejezet

2008.02.23. 13:22 wikike

A nap hátralévő részében Gretchen és Karen engem követtek.

-Mit csinálunk a hétvégén?-kérdezte Gretchen.

-Bocsi,de én a szüleimmel megyek egy előadásra....

-Hogy mi?-kérdezték egyszerre.

-Nem leszek itthon..

-Ne,ne,ne.Hogy mi?-jesszus,talán én lennék az új méhkirálynő?

-Kitalálok valamit-mondtam nekik..........

 

-Anya,de én megigértem Janisnek,hogy elmegyek a kiállitésra-mondta,és kérleltem anyámat,hogy oothon maradhassak.

-Szerintem máar nagy lány,egy éjszakát kibir egyedül is itthon-mondta apa anyának...Ez tök jó.Itthon maradahtok!!!!!

-Hey,nincs kedved eljönni a bulimba holnap?-kérdeztem másnap Aarontól a suliban.

-Regina ott lesz?

-Dehogy!Hülye vagy?Csak jó fejek lesznek ott.És jobb lenne,ha te is ot lennél....

-Oké ott leszek.

-Oké.

Ahogy a szüleim elmentek,eljott Gretchen és Karen felturnózni a házat.Én is feloltoztem igazán szexisen.Megvoltam magammal elégedve.Aztán elekzdődött a buli.Nagyon sokan eljottek.De Aaron sehol.Talán felültetett???Hogy tehette?És elkezdtem inni.Felmentem a szobámba.És lássunk csodát Aaron is eljótt.A szobámba bejött.

-Igazán........Új ruha?-kérdezte.

-Igen.

-Ez....igazn szexi-mondta mosollyal.

-Koszi.

-Örülök,hogy meghivtál....

-Ó,ez igazán semmiség.

-Hát igen,hisz barátok vagyunk.

-Igen.

-És a barátoknak nincsenek titaki.

-Bizony nincsenek-mondtam.-vagyis,én egyszer hazudtam neked....-mondtam-ugy tettem,mnthta nem ertenem a matekot,hisz ez nagyon vicces,de most bukasra allok...

-De hisz ez bolodnsag.És miert tettetted?

-Hogy talalkozhassak veled....

-És miert nem talalkoztal velem csak úgy?

-Mert nem lehetett.Regina miatt.Regina tulajdona voltal...

-Regina tulajdona?.-kerdezte meglepodotten.

-Nem,nem.Fogd be....

-Ne mondd nekem,hogy fogjam be-mondta felhaborodottan....-tudod mit??olyan vagy....mintha...mintha Regina klónja lennél?

-Mi?Nem,nem,te nem figyelsz ram-mondtam neki,de elegge bevoltam csiccsentve.Jajj nem a szohanyas......-es bejott Regina.

-Mi ez itt?-en nem is vettem ot szre nagyon mert elvoltam foglalva,vlami ott volt a nyakamba...szohanyas...nem,nem ez valami  mas.Igazi hanyas....es lehanytamn Aaront........

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zacefronblog.blog.hu/api/trackback/id/tr11351338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Iza · http://supernatural.blog.hu 2008.02.26. 14:07:22

ÁÁ, tiszta király ez az egész!!Schnell a kövit!
Puszy.

Ildy 2008.02.26. 17:51:26

lehánytad szegényt?hát az ciki.....de szuper a story lécci a következőt!;)xXxpuszy

Szabcsy 2008.03.08. 09:12:05

Mikor írod a következőt légyszi írd gyorsan !

Ildy 2008.03.15. 10:59:52

plzzzzzzz Wiki!!!!!!!!!!ÍRD A KÖVETKEZŐT!!!!!!!!!lécci lécci!!!!!!xXx pux
süti beállítások módosítása