HTML

A love story

Ez a blog egy velem torteno kitalacios story,amivel Zac Efronnal ismerkedem meg...

Friss topikok

  • Ildy: plzzzzzzz Wiki!!!!!!!!!!ÍRD A KÖVETKEZŐT!!!!!!!!!lécci lécci!!!!!!xXx pux (2008.03.15. 10:59) 6.fejezet
  • wikike: koszi,nagyon aranyosak vagytok (2008.02.25. 20:44) 5.fejezet
  • Szabi: Szia nagyon fain történet már várom a következő részeket. (2008.02.23. 10:19) 4.fejezet
  • Erika: uuu ez annyira jóó :D (2008.01.19. 22:12) 15.rész
  • Erika: Jajj picur tarts ki!Télleg nem lesz semmi baj...xD Legalábbis remélem...xD :) (2008.01.18. 22:27) 12.rész

Linkblog

4.fejezet

2008.01.23. 11:38 wikike

Szerintem Regina aranyos....Azt mondta,hogy beszél Aaron-nal az érdekemben.

-Szia-mondta Aaron,de egy kicsit furán nézett rám.

-Szia.

-És te egy zombi menyasszony vagy.....

-Egy ,,volt feleség,,-igazitottam ki.

-Kérsz inni,

-Igen,persze....

-Rogton hozom.

-Okés-kozben ahogy elment piáért,észrevettem,hogy Regina beszél vele.Olyan aranyos.Nemtudom,hogy Janis miért utálja.O egy olyan jó kis-mi jesszus-Ribanc.Megcsókolta Aaront.Nagyon rosszul esett,így elfutottam.Olyan volt,mintha egy nagy gombóc lett volna a torkomba,és fuldokoltam.....Utálom Reginát,utálom!!!!Elmentem Janisékhez.Ok is megijedtek,hogy miloyen maszkba voltam.

-Visszafogadta,Regina visszafogadta Reginát!

-Mi?

-De miért-kérdeztem.

-Mert o emberek életet rontja romba.......Muszáj tenni valamit-mondta Janis.

-Igen?

-Eloszor is,mit érne az o cukipofája,Aaron Samuels,a tokeltes teste,és nyomkovetoi nelkul......-magyarazott Janis.-de ha ezt megakarjuk csinalni,gy kell tenned,mintha nem haragudnal rá.Megtudod csinálni?

-Meg.

-Na jó,nyírjuk ki  a ribancot-mondta Janis......

Tettetni,hogy minden rendbe van,meglepoen konnyu volt.Gretchen elmagyarazta,hogy nem Regina hibaja,hogy egyutt vannak.Azt mondtam,hogy semmi baj.....Nem haragszom....Regina folyamatosan Aaron-non lógott,Csak felakart duhíteni.

-Ettol az áfonyaszorptol teljesen kipattogok...-mondta Regina.

-Figyi nekem van egy hasznos krém.......Elhozom-de egy teljesen más krémet adtam neki,ami a lábra való...De Aaron úgysem taszitodott tole....

-Eltelt egy hónap,és annyit ertunk el,hogy labszagu volt a pofaja-mondta Janis-ma este muszaj osszeulnunk,megint.

-Bocsi,de nekem Regináékhoz kell menni próbálni a karacsonyi darabra arra a szamra,hogy......

-Jingle Bell Rock

-Ismeritek?

-Igen,minden even ezt csinaljak.......

A suliba olyan a szokas,hogy akit szeretnek,azoknak kuldenke valami cukorpálcát.,...Nekem is kuldott egyet Rgina,de Gretchennek nem.Ez jó.Arra várunk,hogy Gretchen higyje azt,hogy Regi haragszik rá.......Aztán eljott a karácsony ideje.Mi felleptunk a Jingle Bell Rock-kal.

-Gretchen,cserelj helyet Cadyval....

-De miért én mindig bal oldalon vagyok.

-Azt mondtam cserelj,az agyamra mész...-elkezdodott a tánc,Gretchen eltévesztette a lépést,ezért Regina ellokte,de Gretchen a rádióba rugott,é beakadt a lemez.....Mi csak álltunk,mint a hulyék,de én elkezdtem éneklni a száqmot így betudtuk fejezni a táncot....Nagy tapssal mentunk el.....Nagy megkonnyebules volt,csak Gretchen már nagyon haragudott Reginára,mertmindig kiabalt rá...Így elkkezdtek kipoyogni a titkok.

-És tudtad,hogy nekem nem szabad hordanikarikafulbevalot,mert Regina azt mondta,hogy csak o hordhat......És tudta,hogy megcsalja Aaront?Igen,minden csutortokon a tornaterem folotti helysegben........Nah itt volt a lehetoseg...Minden csutortokon megprobaltuk Aaront arra terelni,hogy Reginat akcio kozben kapja el.......

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zacefronblog.blog.hu/api/trackback/id/tr43308410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildy 2008.02.16. 18:12:23

Wiki miért nem írod a következőt?ÉN már nagyon várom!!!!!xXxpuszy

Szabi 2008.02.23. 10:19:19

Szia nagyon fain történet már várom a következő részeket.
süti beállítások módosítása