HTML

A love story

Ez a blog egy velem torteno kitalacios story,amivel Zac Efronnal ismerkedem meg...

Friss topikok

  • Ildy: plzzzzzzz Wiki!!!!!!!!!!ÍRD A KÖVETKEZŐT!!!!!!!!!lécci lécci!!!!!!xXx pux (2008.03.15. 10:59) 6.fejezet
  • wikike: koszi,nagyon aranyosak vagytok (2008.02.25. 20:44) 5.fejezet
  • Szabi: Szia nagyon fain történet már várom a következő részeket. (2008.02.23. 10:19) 4.fejezet
  • Erika: uuu ez annyira jóó :D (2008.01.19. 22:12) 15.rész
  • Erika: Jajj picur tarts ki!Télleg nem lesz semmi baj...xD Legalábbis remélem...xD :) (2008.01.18. 22:27) 12.rész

Linkblog

15.rész

2008.01.19. 11:54 wikike

Amint már mondta,nagyon jól csókol....És télleg nagyon jól néz ki.És még híres is.Húúú´...Nem semmi pasit szedtem fel magamnak...AZtán még ott beszélgettunk egy kicsit,de valaki bejott.

-Áh szia Viky,hallottam,hogy baleseted volt.....-mondta az az idegen lány.

-Igen,de te ki vagy?

-Méghogy én ki vagyok?Te nem nézel TV-t?És már beszéltunk is....-mondta felháborodva.Szerencsére kozbe vágott Zac.

-Vanessa,Viky agyrázkódást szenvedett,ezért nem emlékszik sok mindenre.

-Értem.Hét akkor bemutatkozom.Vanessa Hudgens vagyok.A HSM-be szerepeltem,Zacel....-mondta elég nagyképuen.

-Értem.Akkor most 2híresség is van a kozelemben.Ez tok jó-mondtam.

-Igen tok jó-mondta Zac egész lehangolva.

-Valami baj van-kérdeztem tole,és adtam neki egy puszit.

-Te mit képzelsz magadról?Az én barátomnak puszikat adsz?-kérdezte Vanessa.

-Mi?De hisz Zac az én baratom.O mondta.Ugye Zac-nah itt nagyon bepirult.

-Igen.Azt mondtam,és ez igaz is.Ugye Vanessa.Koztunk már mindennek vége-mondta Zac,és elég csúnyán ránézett Vanessára.

-Igen.Bocsáss meg.Az már régen volt.

-Jólvan.De ha nem haragusztok én most pihennék egy kicsit,mert elég fáradt vagyok-mondtam.

-Rendben majd jovok késobb-mondta Zac és adott egy szájrapuszit.

-Oks.Sziasztok.

-Szia-koszontek el egyszerre.Ahogy kimentek láttam,hogy veszekszenek,de az már nem érdekelt nagyon.Inkább aludtam.....´

Eltel vagy 1hét és már mehettem is haza.John bácsi hazavitt engem.Nem is tudtam,hogy van egy kulon házam.És még egy jó autóm,na meg egy szexi pasim.Jó életem van-gondoltam magamban.Lassacskán kezdtek visszatérni az emlékek,de arra még mindig nem emlékszem,hogy miért voltam ideges a baleset napján.....Majd valamikor kiderul.Egyszer otthon tv-ztem,amikor Zac beálított hozzám és azt mondta,hogy menjek vele vásárolni.El is mentem.Nagyon jó volt.Nagyon sok jó rucit vettunk.De kozben a paparazzok folyton kovettek minket.

-Zac téged nem zavar,hogy minden lépésedet figyelik?-kérdeztem.

-Nem,már megszoktam.És neked is megkéne szokni.

-Áh értem.Rendben-és sétaltunk tovabb.Nagyon jó volt kézenfogva járkálni Zac Efronnal.Kozben meg-meg álltunk 1-2autogrammot adni,mert hát Zac nagyon híres.Vagyis úgy tudom.

-Zac én még nem láttam a filmjeidet sem.Mi lenne,ha megmutatnád nekem oket....

-Jólvan,ahogy te akarod.De csak holnap érek rá.Nembaj?

-Nembaj.Akkor holnap megnezzuk oket.

-Rendben,de majd nehogy nevess rajtam....

-Nem-nem,Ne félj-aztán hazavitt engem,mert volt valami dolga.Otthon már csak unatkoztam.Próbáltam visszaemlékezni,de sikertelenul.Aztán valahogy csal elaludtam.......Reggel 10-kor keltem.Hát elég késon.Nem szoktam ilyen késon kelni,de valahogy most jól esett.Egész nap otthon voltam.Aztán hívott Zac,hogy vagy egy fél óra mulva jon nálam,és megnézzuk a filmet.........

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zacefronblog.blog.hu/api/trackback/id/tr75303120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása