HTML

A love story

Ez a blog egy velem torteno kitalacios story,amivel Zac Efronnal ismerkedem meg...

Friss topikok

  • Ildy: plzzzzzzz Wiki!!!!!!!!!!ÍRD A KÖVETKEZŐT!!!!!!!!!lécci lécci!!!!!!xXx pux (2008.03.15. 10:59) 6.fejezet
  • wikike: koszi,nagyon aranyosak vagytok (2008.02.25. 20:44) 5.fejezet
  • Szabi: Szia nagyon fain történet már várom a következő részeket. (2008.02.23. 10:19) 4.fejezet
  • Erika: uuu ez annyira jóó :D (2008.01.19. 22:12) 15.rész
  • Erika: Jajj picur tarts ki!Télleg nem lesz semmi baj...xD Legalábbis remélem...xD :) (2008.01.18. 22:27) 12.rész

Linkblog

12.rész

2008.01.17. 17:03 wikike

2hét és elkezdodnek a forgatások.Most mi lesz?Talán mégesem kellett volna elvállani ezt a szerepet?Nemtudom.....Még jó lenne kibékulni Zacel is,mert a forgatáson nem lenne jó,ha rosszban lennénk...Hívjam fel?Á nemtudom...Neki kéne,hisz o csókolt meg...Igaz mindig leteszem neki,ha felhív...Nem akarok szembenézni a valósággal....Beleszerettem...Elmegyek John bácsihoz-gondoltam.Így fogtam és elhajtottam hozzá.

-Szia Viky!Mi szél hozott?!-mondta nagyon aranyosan,mint mindig.

-Szia..Csak jottelek téged megnézni...már rég láttalak.

-Hát ennek nagyon orulok,hogy gondolsz rám...Már akartam menni,csak nem volt valahogy idom...

-Semmi baj...John bácsi?!Szerinted jóltettem,hogy elvállatam ezt a szerepet?

-Hát persze!De azt hittem,ezt már megbeszéltuk...

-Igen,csak félek egy kicsit.

´-Mégis mitol félsz?

-Zactol.

-Hjajj.Már megint ZAC.Netorodj vele...Szerintem nagyon jól ellesztek.És mit szólnál,ha elmennél hozzá,és kibékulnétek.Nemmintha osszelennetek veszve,csak amiatt a bizonyos csó miatt....és szerintem te szeretd ot.vagy nem?-itt elég komoly arcot vághattam.Nagyon jól esett hallani,hogy látni rajtam,hogy életmbe eloszor szerelmes vagyok...Csak az a baj,hogy Zacbe.És azt is tudom,hogy Zac is szeret.

-John bácsi szerinted Zac és koztem lehet valami?

-Igen!-mondta határozottan.

-Télleg?

-Igen.És nagyon nagy jovot látok........

-Hjajj John bácsi.Olyan boldog vagyok.

.Elhiszem.A szerelemnel nincs jobb.....Menj oda és mondd meg neki,hogy szereted!!!!-mondta eleg komolyan,de kozben mosolygott is.

-Jó!Igazad van,nem folythatom vissza az érzelmeimet!

-Szaladj!-és gyorsan felálltam és szaladtama kocsihoz.Úgy siettem Zac házához.Becsongettem.Zac nyitotta ki.Elég jól nézett ki.Félmesztelenulk volt.Annyira szexi!Borzos volt a haja is!Kis aranyos!

-Szia Zac!

-Sziaa!

-Mondanom kell valami nagyon fontosat.

-Igen!?Mondhatod-mondta várva a választ.

-Szeretlek.

-Mi?Télleg?Ez komoly?

-Igen.Teljes szívembol szertlek-és megakartam csókolni,de ekkor kijott Vanessa Zac pólójában.

-Zac gyere,Már kész a furdo.Annyira elment a kedvem mindentol.Zac nagyon szomorú lett és ekkor ezt mondtam:

-Én azt hittem,hogy te is.......

-Mi o is?-vágott bele Nessa-hogy szeret?Hahaha.Zac sosem szeretne bele egy ilyen kis........fruskába.Ekkor elegem volt mindenbol.Zac legszivesebben megolte volna Nessát láttam rajta,de nem szólt semmit.Pedig téleg zt hittem,hogy szeret.Azt hittem,hogy kiáll mellettem.Hogy lehetett ilye?!És még le is fekudtek......Nemértem...Zac mindenkit csak kihasznál...Szemét.

-Zac nagyot csalódtam,és Vanessa te meg télleg olyan vagy,amiket írnak rólad.....-és elemntem.Már konnyeztem és Zac is...Csak Vanessa ott olelgette ot,mintha semmi sem tortent volna.Annyira csalódott voltam.Csak hajtottam,és hajtottam,kozben sírtam.Bárcsak nehajtottam volna olyan gyorsan.Karamboloztam.Annyira emlékszem,hogy John bácsi annyit mond:Picur tarts ki!Nem lesz semmi baj.........

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zacefronblog.blog.hu/api/trackback/id/tr32301103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erika · http://www.zacneked.mlap.hu 2008.01.18. 22:27:31

Jajj picur tarts ki!Télleg nem lesz semmi baj...xD Legalábbis remélem...xD :)
süti beállítások módosítása