HTML

A love story

Ez a blog egy velem torteno kitalacios story,amivel Zac Efronnal ismerkedem meg...

Friss topikok

  • Ildy: plzzzzzzz Wiki!!!!!!!!!!ÍRD A KÖVETKEZŐT!!!!!!!!!lécci lécci!!!!!!xXx pux (2008.03.15. 10:59) 6.fejezet
  • wikike: koszi,nagyon aranyosak vagytok (2008.02.25. 20:44) 5.fejezet
  • Szabi: Szia nagyon fain történet már várom a következő részeket. (2008.02.23. 10:19) 4.fejezet
  • Erika: uuu ez annyira jóó :D (2008.01.19. 22:12) 15.rész
  • Erika: Jajj picur tarts ki!Télleg nem lesz semmi baj...xD Legalábbis remélem...xD :) (2008.01.18. 22:27) 12.rész

Linkblog

1.fejezet

2008.01.21. 20:57 wikike

-Ebben lesz az ebéded.Jó?-kérdezte apa,amint mutatott egy zacskóra-beleteszek 1dollárt,hogy tudj magadnak venni tejet.Megkérdezhetsz nagyobbat,hogy hol tudsz szerezni.

-Tudod a telefon számot?-kérdezte anya-inkább leírtam neked.Tedd be a zsebedbe.Nem szeretném,hogy elveszd-és csak olelgetett meg minden.

-Ez Cady nagy napja-mondta apa,mintha olyan kicsi lennek.Aztán anya még el is kezdett sírni,azért,mert ma megyek eloszor iskolába.Most jottunk Afrikábol,és eddig magán tanuló voltam.Tudom,most azt gondoljátok,hogy a akik otthon tanulnak bénák,vagy ilyesmi,de nem mindenki....Szóval tudom,hogy normális,ha egy szulo elbogi magát,ha a gyereke eloszor megy iskolába,de ez általában 5éves korban torténik.Én pedig 16vagyok...

Anyaék elkísértek a suli elé.Már az elso napomon,majd elutott a busz.Szóval bementem a suliba.És hozzászóltam az egyik lányhoz:

-Hello.Nemtudom,hogy szólt-e neked rólam valaki,hogy új lány vagyok.A nevem Cady Heron...

-Ha mégegyszer hozzám szólsz,seggbe rúglak-hát én mondom,kedves,nagyon kedves.Leakartam ulni egy helyre,de egy lány megszólított:
-Nehogy leulj,folymatosan fingik....-inkább kerestem magamnak más helyet,vagyis csak akartam.Véletlenul a neki mentem a matektanárnak.Leontotte magát.

-Bocsánat,nem akartam-menetgetoztem.

-Nem a te hibád,én vagyok a balszerencsés-mondta.És bejott az igazgató,vagyis asszem.

-Szeretném veletek tudatni,hogy egy új lány jott az iskolába Afrikából.A neve Cady,Cady Heron.Hol van Cady.

-Itt vagyok-szólaltam meg.Aztán leultem,meg minden.....Az elso napon szornyu volt.Feleslegesen keveredtem bajba.

-Ne egyél az osztályban.

-Nem olvass elore.

-Ha kiakarsz menni,mosdóengedelyt kell kerni-meg ilyenek.Elég fárasztó volt.Aztán az ebédloben akárhova leakartam ulni,sehova sem lehetett.Valahol nem is engedték,valahol valami mellbimbóról beszéltek........Szóval szégyen,nemszégeyn a WC-ben kellett megebédelnem.Aztán hazamentem.

-Milyen volt az elso napod???-kérdeztek a szuleim.Nem szóltam semmi,csak otthagytam oket.Nem is lehetett mit mondani.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zacefronblog.blog.hu/api/trackback/id/tr41306385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása