HTML

A love story

Ez a blog egy velem torteno kitalacios story,amivel Zac Efronnal ismerkedem meg...

Friss topikok

  • Ildy: plzzzzzzz Wiki!!!!!!!!!!ÍRD A KÖVETKEZŐT!!!!!!!!!lécci lécci!!!!!!xXx pux (2008.03.15. 10:59) 6.fejezet
  • wikike: koszi,nagyon aranyosak vagytok (2008.02.25. 20:44) 5.fejezet
  • Szabi: Szia nagyon fain történet már várom a következő részeket. (2008.02.23. 10:19) 4.fejezet
  • Erika: uuu ez annyira jóó :D (2008.01.19. 22:12) 15.rész
  • Erika: Jajj picur tarts ki!Télleg nem lesz semmi baj...xD Legalábbis remélem...xD :) (2008.01.18. 22:27) 12.rész

Linkblog

14.rész

2008.01.18. 13:41 wikike

Amikor Zac,vagyis azthiszem,elekzdte volna mondani,bejott egy doki meg John bácsi.

-Azt szeretném bejelenteni,hogy on enyhe agyrázkódást szenvedett,ezért az utolsó 2-3évre nem emlékezik.

-Mi?Ez komoly?-értetlenekdtem.

-Igen.Sajnos olyan idegszálak sérultek meg,amiknek kozuk volt a gondolatokkal,vagyis amik elraktározták a torténeteket.....

-Értem.És valamikor fogok tudni visszaemlékezeni???

-Igen.Egy napo vissza térhet az emlékezete-én nem voltam lehangolódva egyalatalan.Majd valaki elmeséli,hogy mi tortént velem 2év alatt.Várjunk csak,mire is emlékszem én?

-Akkor ki mesélné el nekem a torténeteket?Mjd én kérdezek.Tudom,hogy Zac nemtudja,hisz rá nem emlékszem,és ezekszerint ot még csak most valamikor ismerhettem meg.Nemigaz?

-Ez igaz-mondta John bácsi´-És nagyon szeretd ot........És o is téged-itt egy kicsit elpirultam.

-Jólvan.Nah szóval arra emlékszem,hogy....-nagyon gondolkodtam-jha már tudom.Valami olyan rémlik nekem,hogy apával horgászom.Télleg hol van apa?-itt lehajtották mindketten a fejuket.

-Mégeszer kérdem,hol van apa?????!!!!!-elég durván kérdeztem.Valahogy sejtettem,hogy a válasz mi lesz.

-Viky,o 3hónapja egy tragikus balesetben életét vesztette-itt elkezdtem zokogni,és Zac megolelt.

-De,de...ez hogy lehet?

-Sajnálom......-mondta lehangoltan John bácsi.De ekkor befutott anya is.

-Kicsim,hogy vagy?´Már javult az állapota?

-Igen jobban van......

-De akkor miért sír?

-Most tudta meg Tom halálát.

-Értem....Hogy mi?Hogyhogy nem emlékszik.....?-inkább kivitte John bácsi anyát és láttam,hogy kint magyarázza el neki a dolgokat.

-Szóval Zac?!Hogy is tortént a baleset?

-Hát én..én...csak annyit tudok,hogy ideges voltal...De biztos csak a szereped miatt,hisz 2hét múlva kezdodik a forgatás,ahol te leszel a foszereplo,és én!

-Mi?Én híres leszek?!Áh mindig ez volt az álmom.Ez tok jó......

-Aha szerintem is.Foleg,hogy veled lehetek majd egész nap...

-Igen ez télleg nagyon jó,mert nagyon teccel nekem,és szimpi vagy..-és hozzám hajolt és megcsókolt.......

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zacefronblog.blog.hu/api/trackback/id/tr7302131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása