HTML

A love story

Ez a blog egy velem torteno kitalacios story,amivel Zac Efronnal ismerkedem meg...

Friss topikok

  • Ildy: plzzzzzzz Wiki!!!!!!!!!!ÍRD A KÖVETKEZŐT!!!!!!!!!lécci lécci!!!!!!xXx pux (2008.03.15. 10:59) 6.fejezet
  • wikike: koszi,nagyon aranyosak vagytok (2008.02.25. 20:44) 5.fejezet
  • Szabi: Szia nagyon fain történet már várom a következő részeket. (2008.02.23. 10:19) 4.fejezet
  • Erika: uuu ez annyira jóó :D (2008.01.19. 22:12) 15.rész
  • Erika: Jajj picur tarts ki!Télleg nem lesz semmi baj...xD Legalábbis remélem...xD :) (2008.01.18. 22:27) 12.rész

Linkblog

3.fejezet

2008.01.21. 21:54 wikike

Ha a plasztikákkal ebdel valaki,az olyan,mintha belépnél a ,,Csajvilágba,,.

-A hét folyaman a hajad egyszer lehet lófarokban,csutortokon hordjuk a farmert,karikafulbevalot nem hordhatsz,ha ezek kozul valamelyiket megszeged,nem ebedelhetsz velunk-magyarazta Gretchen.

-Értem-aztán Regina elment valami kajáért.

-És tetszik neked valami fiú?-kérdezte Gretchen és Karen.

-Matekórán van egy helyes fiú?

-Ki az?

-Vegzos?-kérdeztek.

-A neve Aaron Samuels-ondtam.

-Nem,nem.

-O nem tetszhet neked,o Regina voltbaratja.Egy evig jartak,és amikor szakitottak,teljesen kiakadt Regina.

Attól,hogy nem tetszhet nekem,attól még nézhete ot.És gondolhatok rá.És beszélhetek vele.

Épp kicsengettek matekról.

-Hé Aar.......

-Te vagy az a csaj Afrikabol,ugye?-kérdzte az egyik fiu.

-Igen.

-Gondoltam beszallhatnal a matletakhoz,mert megy neked.Jha amugy Kevon Ganpoor vagyok......

-Oké,még átgondolom.

Oké.Szia.

-Szia.........

A suli elé eljott értem Regina,Gretchen és Karen.Elvittek Rginba házához.Nagyon szép.Ott mutattak nekem egy konyvet,aminek az a neve:,,Égeto konyv,,.Télleg nagyon égeto.Kivágják a lányok képeit,és hozzáírnak valami hulyesegeket.Még Jenis is benne van.

-Janis Ian egy leszbi....-meg ilyenek.

Ezt muszaly elmondanim Jenisnek is.

-És rólam mit írtak?-kérdezte Janis.

-Semmit.-inkabb nem mondom el neki.......

-Megkell szerzned azt akonyvet.

-Nem.Én nem akarok tobbe kémkedni sem.

-Nyugi,nem tudja meg senki se.Ez lesz a mi kis titkunk.

-Oké.........

Otthon hívott valaki:

-Tudom a titkodat-szólalt meg Regina.Jesszus most mi lesz?Kezdj el sírni,ne kérj bocsánatot....

-Titkom?

-Tudom,hogy tetszik neked Aaron.Csak tudnod kell,hogy ot csak a suli erdekli,és a csaldja.

-És az baj?-kérdeztem.

-Nem,ha neked tetszik.....Egyebkent,nem haragszol Gretchen-re,hogy elmondta?

-Nem,aljas olt,de nem haragszom.

-Okés.Látod Gretchen nem haragszik.Na jó megyek.Pá.

Túléltem az elso konferenciabeszelgetesemet is......Hála Reginának egyre tobbet beszeltem Aaronnal.Oktober 3.-án megkérdzte,hogy hanyadika van.

-hanyadika van?

-Oktober harmadika.

2héttel kesobb megint megszolalt.

-Esik.

-Aha.........De én felakartam gyorsitani a dolgokat ezert kovettem osztoneimet.Matekon megkerdeztem:

-Tudnál segiteni?Teljesen elvesztem.

-Igen persze-elmagyarzta,de teljesen rossz uton járt.Igen,hazudtam,csak azert tettem ugy,hogy nem ertem,mert beszelni akartam vele.....

-Ma az egyik baratomnal lesz egy Haloween buli,van kedved eljonni?-kérdzte.

-Persze.

-Oké itt a cim.De van valami,ne hozz magaddal pasit.....

-Csirály-nah itt elpirultam-én,én csak elkezdtem mondani,hogy csúcs,de azt akartam,hogy király.....-magyaraztam.

-Okés,Akkor este......Csirály.

-Hé Afrika,nem jossz megbeszelni,hogy mi lesz a matletakkal?-kérdezte Kevin.

-De mindjart jovok.-oke hazudtam de elkellett kestiteni a jelmezemet.A Haloween a csajvilagban az egyetlen éjszaka,amikor a csaj riancnak oltozhet.Én ezt nemtudtam,ezért nagyon kinosan jelentem meg..........

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://zacefronblog.blog.hu/api/trackback/id/tr26306456

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az emberek hülyék – Halloweeni különkiadás-szégyenfal 2009.11.04. 15:52:21

Egy gyors körkép a blogokon, avagy ki hogy írja el a „Halloween” szót – mellette linkek és statisztikák. A "sima" hibák   Heloween: 3 comment:com (2x), Mit történik Virággal erasmus útja alatt Linzben? Haloween: 62 T...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása